ثبت نام بیش از ۳ هزار نفر در طرح آزمون وسع  بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از ۳ هزار نفر در طرح آزمون وسع بیمه سلامت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در نشست خبری  با اشاره به اینکه مطالبات موسسات مختلف از بیمه سلامت در حال پرداخت است  گفت: در بخش دولتی- دانشگاهی مطالبات ۵ ماه اول سال تسویه شده و مطالبات شهریور، مهر و آبان حدود ۷۰ درصد به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

او افزود: در خصوص موسسات دولتی غیر دانشگاهی در بخش بیمارستانی تا شهریور تسویه حساب کامل صورت گرفته و مطالبات داروخانه‌ها نیز تا مهر ماه و خدمات روستائیان به صورت علی الحساب تا دی ماه پرداخت شده است.

اربابی با اشاره به بهسازی فضا‌های خدمات به بیمه شدگان روستایی اظهار کرد: فضای بهداشتی روستایی به مراتب از کیفیت بهتری برخوردار شده اند و پرونده سلامت اکثر بیمه شدگان روستایی الکترونیکی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح ویزیت سالانه برای همه روستائیان در استان انجام شده است، گفت: وضعیت استقرار پزشک در روستا‌ها  دارای وضعیت مطلوبی است و بیش از ۹۵ درصد مراکز ما دارای پزشک و ماما هستند.

او در خصوص آزمون وسع برای بیمه شدگان این سازمان افزود: تا کنون ۳ هزار و ۴۸۶ نفر در این طرح در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و ۱۸۴ نفر به صورت رایگان بیمه شده و از پرداخت حق بیمه معاف شده اند.

اربابی گفت: سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص بیمه سلامت می‌باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار